• November 7, 2016

      Consultanța în PR: Când apelăm la ea?

      0

      • 951 Views
      • /
      • 0 Comments
      • /
      • in MirrorsPR
      • /
      • by Ana-Maria Popa

      Vine un moment în afaceri când se ridică problema unui ajutor exterior. Deși sună de neconceput pentru un deținător de afacere să apeleze la altcineva care nu îi cunoaște activitatea, și mai ales cu scopul de a o îmbunătăți, acest moment nu trebuie perceput ca o înfrângere.

      Cel mai bine ne putem da seama dacă avem sau nu nevoie de un consultant, pe baza a trei întrebări:

      1. Am o situație care necesită îmbunătățire? Consider că am nevoie de o strategie de promovare pentru a îmi consolida reputația în fața publicului? – Este vorba despre impasul în care se găsește orice afacere la un moment dat, în care ceea ce a făcut până la acel moment nu mai dă rezultate. Piața de cerere și ofertă este într-o continuă schimbare, așa că pentru a supraviețui trebuie să fim flexibili. Se ajunge la momentul când trebuie schimbat ceva pentru a continua.

      2. Pot schimba eu singur ceva, ca deținător de afacere? – Se poate lua în considerare introducerea unui alt produs sau serviciu, însă chiar și atunci este nevoie de nouă modalitate de promovare, personalizată acelui element de noutate.
      Când vine vorba de o implementare, totuși, trebuie luate în calcul două aspecte: capabilitatea și potrivirea pe subiect (cunoștințele, experiența). Iar în ceea ce privește cea de-a doua parte, aici intervine plusul pentru un consultant.

      3. Unde găsesc echilibrul între interior (ce am eu) și exterior (cum îl transmit înspre public)? – Iar aici, răspunsul clar este consultanța în PR. Consultantul preia informațiile din interior, despre companie sau produs sau serviciu, iar cunoștințele pe care le are deja despre piață, plus experiența anterioară, îl ajută să transforme acele informații în promovare ce atrage atenția publicului.

       

      Întrebările de mai sus funcționează ca un mic ghid în afaceri, pentru a lua decizia corectă în ceea ce înseamnă angajarea unui consultant sau chiar a unei agenții de PR. Numai un specialist în domeniu va putea construi o strategie corectă pentru comunicarea înspre public.

      LEAVE A REPLY

      * indicates a required field
      You may use this HTML tags and attributes:
      <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>